piatok 2. septembra 2011

Cícerová polievka s pórkom

 
    Cícerovú polievku som robievala už dávnejšie ale vždy iba čistú, teda bez inej zeleniny. Iba cícer, smotana na varenie, cesnak a ochutenie. Túto som našla u Kingy a keďže mi zostal pór z pórovej polievky vyskúšala som ju. A veeeľmi ma prekvapila. Trošku som ju ešte prichutila a deti jedli ako divé:-))

Potrebujeme :
1 konzervu cíceru alebo deň dopredu namočený a cca 1 hodinu varený, ale nezmixuje sa tak pekne do krémova ako konzervovaný
cca 300 g pórku
jeden veľký zemiak
3 strúčiky cesnaku
muškátový orech
majorán
soľ, korenie
olivový olej, maslo

Postup:
Na masle a olivovom oleji si osmahneme pórik, posolíme a dusíme do zmäknutia. Zalejeme vývarom, najlepšie domácim, pridáme zemiak a varíme kým zmäkne. Ku koncu varenia pridáme konzervu cíceru a prehrejeme. Zmixujeme ponorným mixérom a dochutíme cesnakom, muškátovým orieškom, majoránkou, soľou a korením. Môžeme podávať s kockami opečeného chlebíka, pokvapkané olivovým olejom.

15 komentárov:

  1. cicer milujem, tuto urcite skusim! :) dakujem za tip,lucka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jů, nejdřív mě nalákáš na pórkovou a teď je tu hned další skvělá polévka pro změnu s cizrnou :D Mňam, cizrnu pojídám moc ráda, takže věřím, že i tvá krémovka by mi chutnala :) Mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marysisty, vyskusaj, ja uz ju opat na dnesny obed:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kati, dakujem a tesim sa, ze ta lakam s mojimi polievockami:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyskusam, buduci tyzden, dnes som si doniesla domaci porik zo zahradky, tak uz sa neviem dockat :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, tak je mi jasné, co budu muset koupit :) Takovou jsem ještě nedělala, musím vzykoušet, díky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Meg, vyskusaj, budes prekvapena aka je skvela:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. lucka, ta polievka je bombovaaa! :) mnam!!! MNAM!!! :)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To sa tesim, ze aj teba chuti:-)), nam chuti velmi!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. lucka, v zozname surovín nemáš vývar, koľko ho asi dávaš?
    ďakujem, andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejka,tak primerane:-)) nie vela,aby bola po rozmixovani primerane husta. Zalezi aj od mnozstva,zaliat tak akurat tie suroviny. Dobre si si vybrala:-),dufam,ze bude chutit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, prave som dovarila tuto polievku. Robim k nej posuch smotanovo-koprovy, takze priatel sa uz oblizuje a nevie sa dockat, dakujem za tip, lebo ja mozem cicer vo vsetkych podobach ... super

    OdpovedaťOdstrániť
  13. toto je nenormálne dobrá polievka!!! cícer s pórom neskutočne krásne spolu ladia,plus krutónky...mňamka.moc ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť