nedeľa 14. augusta 2011

Maliny s krémom


      Tak ako som robila tú narodeninovú tortu, musela som niečo urobiť aj s tým nepodareným krémom. A keďže sme objavili úžasné mrazené maliny, nebolo nič jednoduchšie a chutnejšie ako ich spojiť dohromady s krémikom a použiť ešte trochu keksíkov na doladenie chutí.
Takže nepodarený krém bol z 1 litra mlieka a pudingu kokosového a vanilkového. Zmiešané s asi 150 g masla. Kúpila som miestne sušienky, rozmrvila, dala na spodok misy a poliala malinovým sirupom, primerane. Potom krém a maliny, opäť sušienky, sirup, krém a na vrch maliny. Nič svetoborné ale na dovolenke poteší, ľahké, osviežujúce a tie maliny, hmmmm.

8 komentárov:

  1. Super, nic nevyslo na zmar!!! A tak to ma byt!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tak, spravna gazdinka som ja :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marysity, tesim sa ze som posteklila tvoje chutove pohariky:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ze ci! ale najhorsie bolo to, ze som si prezerala tvoj blog tak neskoro vecer a len velmi tazko som odolala chladnicke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To poznaaam, to je uplne hrozne, mne sa to stava uplne pravidelne, dam pohar vody a radsej idem rychlo spat:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veru tak, to je najlepsie riesenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeej tá torta vyzerá velmi pekne a tie maliny rozprávka naozaj sa ti vydarila lucka tá torta je velmi pekná MONIKA

    OdpovedaťOdstrániť